Текст
| Білім беру ұйымының қаржылық қызметінің негізгі көрсеткіштері | ||||
| 2022 жылғы 1 қазандағы жағдай бойынша | ||||
| (білім беру ұйымының атауы) | ||||
| Жиілігі: тоқсан сайын | ||||
| №43 орта мектеп Р.Қошқарбаева | ||||
| Орта білім | бірлік рев. | 2022 | ||
| жылдық жоспар | кезеңге арналған жоспар | факт | ||
| 1. Оқушылардың орташа жылдық контингенті | адамдар | 295 | 295 | 295 |
| бір оқушының орташа құны | мың теңге | 1478,8 | 1109,1 | 1109,1 |
| 2. Жалпы шығыстар, мың теңге | мың теңге | 436240,4 | 327180,3 | 327180,3 |
| соның ішінде: | ||||
| 3. Жалақы | мың теңге | 375978,0 | 281983,5 | 281983,5 |
| Олардың ішінен: | ||||
| 3.1. Әкімшілік персонал | мың теңге | 30030,0 | 22522,5 | 22522,5 |
| бас саны | бірлік | 5,0 | 5,0 | 5,0 |
| орташа айлық жалақы 1 бірлік. | теңгені құрады | 6006,0 | 4504,5 | 4504,5 |
| 3.2. Негізгі қызметкерлер – мұғалімдер | мың теңге | 287400,0 | 215550,0 | 215550,0 |
| бас саны | бірлік | 40,0 | 40,0 | 40,0 |
| орташа айлық жалақы 1 бірлік. | теңгені құрады | 7185,0 | 5388,8 | 5388,8 |
| 3.3. Басқа оқытушылар құрамы (педагог-психолог, әлеуметтік педагог, кеңесші, т.б.) |
мың теңге | 24600,0 | 18450,0 | 18450,0 |
| бас саны | бірлік | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
| орташа айлық жалақы 1 бірлік. | теңгені құрады | 6150,0 | 4612,5 | 4612,5 |
| 3.4. Қолдау және техникалық қызметкерлер | мың теңге | 33948,0 | 25461,0 | 25461,0 |
| бас саны | бірлік | 19,0 | 19,0 | 19,0 |
| орташа айлық жалақы 1 бірлік. | теңгені құрады | 1786,7 | 1340,1 | 1340,1 |
| 2. Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер | мың теңге | 21110,0 | 15832,5 | 15832,5 |
| 3. Коммуналдық шығындар (электр, су, жылу, байланыс, интернет, үй-жайды жалға алу және т.б.) |
мың теңге | 19773,6 | 14830,2 | 14830,2 |
| 4. Үй-жайлар мен жабдықтарға қызмет көрсету | мың теңге | 0,0 | 0,0 | |
| 5. Күрделі шығындар (күрделі жөндеу, негізгі құралдарды сатып алу) |
мың теңге | 0,0 | 0,0 | |
| 6. Басқа да шығыстар (әдебиет, кеңсе тауарлары мен тұрмыстық заттар алу және т.б.) |
мың теңге | 19378,8 | 14534,1 | 14534,1 |